VIGTIG INFORMATION OM
TELEFONTIDER OG NY VAGTORDNING
Har du spørgsmål eller er der noget der mangler i dit lejemål, skal du kontakte boligselskabet:
Information om vagtordning i Det Ærøske Boligselskab
Det Ærøske Boligselskab har indgået en aftale med Belfor i forbindelse med AKUTTE TEKNISK HÅNDVÆRKERASSISTANCE i din bolig.
Vagtordningen betyder, at hvis der opstår behov for AKTUT TEKNISK HÅNDVÆRKERASSISTANCE i din bolig udenfor Det Ærøske Boligselskabs åbningstid, skal du fremover ringe til vagtcentralen, der betjenes af Belfor.
Vagtcentralen betjener mange andre boligselskaber, og vi har valgt denne løsning, idet vi gerne vil sikre, at alle kan få den nødvendige hjælp ved akutte tekniske problemer i boligen.
Vi har udarbejdet en håndværkerliste til vagtcentralen hos Belfor. Håndværkerlisten har oplysninger om de håndværkere, der almindeligvis betjener din afdeling.
I tilfælde af akutte problemer, vil vagtcentralen derfor ringe til den håndværker, der står på listen, og anmode om assistance.
Vagtcentralens telefonnummer ved akutte tekniske problemer er:
Udenfor åbningstid
Kontakt til administrationen
Administration
Åbningstider
Mandag – torsdag:
kl. 09.00 – 15.00
Fredag:
lukket
Kontakt til ejendomsinspektøren
Ejendomsinspektør
Åbningstider
Mandag – torsdag:
kl. 09.00 – 15.00
Fredag:
kl. 09.00 – 13.00
Kontakt til teknisk afdeling
Viceværter
Åbningstider
Mandag – torsdag:
kl. 7.30 – 8.30
kl. 12.30 – 13.30
Fredag:
kl. 7.30-8.30