Information om vagtordning i Det Ærøske Boligselskab

Det Ærøske Boligselskab har indgået en aftale med Belfor i forbindelse med AKUTTE TEKNISK HÅNDVÆRKERASSISTANCE i din bolig.

Vagtordningen betyder, at hvis der opstår behov for AKTUT TEKNISK HÅNDVÆRKERASSISTANCE i din bolig udenfor Det Ærøske Boligselskabs åbningstid, skal du fremover ringe til vagtcentralen, der betjenes af Belfor.

Vagtcentralen betjener mange andre boligselskaber, og vi har valgt denne løsning, idet vi gerne vil sikre, at alle kan få den nødvendige hjælp ved akutte tekniske problemer i boligen.

Vi har udarbejdet en håndværkerliste til vagtcentralen hos Belfor. Håndværkerlisten har oplysninger om de håndværkere, der almindeligvis betjener din afdeling.

I tilfælde af akutte problemer, vil vagtcentralen derfor ringe til den håndværker, der står på listen, og anmode om assistance.

s

Vagtcentralens telefonnummer ved akutte tekniske problemer er:

Udenfor åbningstid

 

Hvis du har behov for assistance fra vores viceværter i boligselskabets almindelige åbningstid, kan I kontakte følgende:
Mandag-torsdag:  25 53 25 85 mellem kl. 07.30-08.30 og igen mellem kl. 12.30 -13.30.
Fredag: 25 53 25 85 mellem kl. 07.30-08.30

Herudover kan I selvfølgelig kontakte kontoret på telefonnr. 62 53 25 85, hvorefter kontoret vil videregive oplysningerne til vores ejendomsfunktionærer.

Kontakt til viceværter

Vicevært

Åbningstider

Mandag – torsdag:
kl. 07.30 – 08-30  &  12.30 – 13.30

Fredag:
kl. 07.30 – 08.30